Reiki-tippek iskolás gyerekek szüleinek-avagy mit is várunk a gyerektől, mikor negatív intézmények és emberek közé küldjük őt?
A mostani oktatási rendszerben már messze nem az oktatás a lényeg. Rengeteg behatás éri a gyermekeket: az osztálytársak, tanárok, iskolába járó többi gyermek megnyilvánulásai, valamint az előző évek, évtizedek negatív rezgései, a sok fegyelmezés, szidások, szorongás lenyomatai.
7 éves koráig a gyerek számtalan olyan dolgot érzékel, amit mi már nem. Ezekre az energiákra nagyon érzékeny. Persze később is hatnak rá ezek a lenyomatok, de egyre jobban idomul a környezetéhez, el sem tudjuk képzelni, hogy mennyi kárt okozva ezzel a személyiségében.
A legrosszabb érzések közé tartozik, mikor beviszi a szülő életében először a gyermekét az iskolába, akit születésétől kezdve dédelget, szeretget, igyekszik mindent megadni neki, megdicséri minden ügyetlen kis próbálkozásáért, és az iskolában pedig egyre inkább az ellenkezőjét tapasztalja meg.
Mik is ezek a negatív behatások?
- Mozgékony gyermekeknél, még az óvodában szabad volt szaladgálni, az iskolában pedig már első osztályban fekete pontot és figyelmeztetőt kap ezért. Ebből a gyerek nem tanul, ámde megbélyegezve érzi magát, hogy ő nagyon rossz, mert ilyet csak az kap, aki hatalmas vétket követ el.
- Rá is kanyarodtunk a beskatulyázáshoz. Már első osztályban százalékban mérik a gyermeket, nem törődve azzal, hogy a gyerekek nem egyforma képességűek, vannak, akik 6 évesen mennek iskolába, vannak, akik 7 évesen, és a fiúk, lányok közt is vannak érettségben különbségek. Ha például elsőben egy kisfiú finom motorikája még nem elég érett, csúnyán ír, hiszen képtelen szebben, máris megbélyegzik, hogy ő hármas. De lehet ez matematika, olvasás, bármilyen tárgy.
- Büntetések:
A legtöbb tanító, tanár bele van fáradva az oktatási rendszer lehetetlen elvárásaiba, és sajnos ennek az a következménye, hogy a gyerekeket nem értékes kis kincsnek kezelik, akikben benne van a jövő minden lehetősége, hanem problémának. Ezért megpróbálják kordában tartani őket büntetésekkel. A dicséret pedig nagyon-nagyon ritkán hagyja el a szájukat. - A kreativitás elvesztése:
Mivel a pedagógusok sokszor fáradtak, 30 gyerekkel nem igazán tudnak mást kezdeni, mint megnyirbálni a kreatív energiáikat. Ha a gyermek egy feladatot másképp oldana meg, általában le van hurrogva, hogy az nem jó. Például, ha pirosnak színez egy kutyát, rögtön rá szólnak, hogy nincs is piros kutya, pedig lehet, hogy ő az auráját látja, és azért színezi ilyenre, mert mérges a kutya.
Önbizalmuk, egyediségük, kreativitásuk kerül veszélybe.
Mit tehetünk, hogy csökkentsük ezeket a bántó energiákat?
Már az iskolába induláskor tudunk gyermekeinknek segíteni reikivel, auravédelemmel, hogy pozitív energiákkal vértezzük őket fel. Tudunk nekik segíteni a távolból – ha nem is vagyunk jelen az iskolában – egy dolgozat előtt, vagy fellépésnél hatékony energiát tudunk nekik küldeni.
Egy nehéz nap után jól fog esni nekik, ha megkezeljük őket és feltöltjük reikivel. Nem kell annyi ideig tölteni őket, mint a felnőtteket, elég, ha egy-egy pontra oda tesszük a kezünket, hiszen pontosan tudják, hogy hol és mennyi energiára van szükségük, szólni fognak, ha már elég nekik.
Kezeld az egész rendszert reikivel
Nemcsak úgy tudunk segítségükre lenni, hogy őket hozzuk magasabb energiaszintre, hanem a tanárokat, és akár az iskola épületet, osztálytermet is pozitívabb hellyé tudjuk alakítani a negatív lenyomatok eltávolításával. Mindenki, akinek gyermeke van, és érdekli a kicsi sorsa, hatékonyan tudja használni erre is a reikit.
Ha te is szeretnél egy egyszerű, kézzel fogható “biztonságot”, akkor tanulj velem. Tantermi tanfolyam időpontok itt.
Ha kevés az időd, vagy fizikailag messze vagy Budapesttől, akkor tanulj velem online. Kényelmesen, saját időbeosztásod szerint.
Legyen biztonsági hálód – Reikizz
Dervár Zita,
gyakorlati reiki szakértő, ápoló, gyógymasszőr
0620-979-7460, reikizz@reikizz.hu
0 hozzászólás